Sabb type G: Forskjell mellom revisjoner
Hopp til navigering
Hopp til søk
mIngen redigeringsforklaring |
mIngen redigeringsforklaring |
||
Linje 4: | Linje 4: | ||
! colspan="3" style="text-align:center; color:#000; background:#9FB6CD;" | Damsgård motorfabrikk | ! colspan="3" style="text-align:center; color:#000; background:#9FB6CD;" | Damsgård motorfabrikk | ||
|- | |- | ||
| colspan="3" class="center" | [[Bilde: | | colspan="3" class="center" | [[Bilde:Sabb Type G.jpg|250px|]]<br>''Sabb Type G'' | ||
|- | |- | ||
! colspan="3" style="text-align:center; color:#000; background:#B9D3EE;" | - | ! colspan="3" style="text-align:center; color:#000; background:#B9D3EE;" | - |
Revisjonen fra 28. mai 2020 kl. 09:02
Damsgård motorfabrikk | ||
---|---|---|
Fil:Sabb Type G.jpg Sabb Type G | ||
- | ||
Diesel | ||
Motor | Type G | Type GG |
Vekt tørr | Kg | |
Byggeår | 1928?? - | |
Ytelse | 25 Hk @ 800 o/min | |
Dreiemoment | kgm @ o/min | |
Innsprøytning | Forkammer | |
Sylindre | 1H | |
Slagvolum | 3360 cm³ | |
Borring | 150 mm | |
Slag | 190 mm | |
Kompresjon | :1 | |
Turbo | Nei | |
Ladeluftkjøler | Nei | |
Kjøling | Vann | |
Tenningsrekkefølge | 1 | |
Dieselpumpe | ||
Dysespiss | ||
Dieselfilter | ||
Stempelhastighet | 5 m/s | |
Produksjonssted | Stuttgart |