Sabb type G: Forskjell mellom revisjoner
Hopp til navigering
Hopp til søk
(Ny side: rammeløs|48x48px|høyre {| class="wikitable float-right" ! colspan="2" style="text-align:center; color:#000; background:#9FB6CD;"| Daimler-Benz |- | colspan="2"…) |
mIngen redigeringsforklaring |
||
Linje 2: | Linje 2: | ||
{| class="wikitable float-right" | {| class="wikitable float-right" | ||
! colspan=" | ! colspan="3" style="text-align:center; color:#000; background:#9FB6CD;" | Damsgård motorfabrikk | ||
|- | |- | ||
| colspan=" | | colspan="3" class="center" | [[Bilde:DB_MB_821.jpg|250px|]]<br>''Sabb Type G'' | ||
|- | |- | ||
! colspan=" | ! colspan="3" style="text-align:center; color:#000; background:#B9D3EE;" | - | ||
|- | |- | ||
| | | colspan="3" style="text-align:center; color:#000; background:#33CC66;" | '''Diesel''' | ||
|- | |- | ||
|'''Motor''' | |'''Motor''' | ||
| | |Type G|| Type GG | ||
| | |||
|- | |- | ||
|'''Vekt tørr'''|| | |'''Vekt tørr''' | ||
||| Kg | |||
|- | |- | ||
| '''Byggeår'''|| 1928?? - | | '''Byggeår''' | ||
||| 1928?? - | |||
|- | |- | ||
|'''Ytelse'''|| 25 Hk @ 800 o/min | |'''Ytelse''' | ||
||| 25 Hk @ 800 o/min | |||
|- | |- | ||
|'''Dreiemoment''' || kgm @ o/min | |'''Dreiemoment''' | ||
||| kgm @ o/min | |||
|- | |- | ||
|'''Innsprøytning'''|| Forkammer | |'''Innsprøytning''' | ||
||| Forkammer | |||
|- | |- | ||
|'''Sylindre'''|| 1H | |'''Sylindre''' | ||
||| 1H | |||
|- | |- | ||
|'''Slagvolum'''|| 3360 cm³ | |'''Slagvolum''' | ||
||| 3360 cm³ | |||
|- | |- | ||
|'''Borring''' || 150 mm | |'''Borring''' | ||
||| 150 mm | |||
|- | |- | ||
|'''Slag'''|| 190 mm | |'''Slag''' | ||
||| 190 mm | |||
|- | |- | ||
|'''Kompresjon'''|| :1 | |'''Kompresjon''' | ||
||| :1 | |||
|- | |- | ||
|'''Turbo'''|| Nei | |'''Turbo''' | ||
||| Nei | |||
|- | |- | ||
|'''Ladeluftkjøler'''|| Nei | |'''Ladeluftkjøler''' | ||
||| Nei | |||
|- | |- | ||
|'''Kjøling'''|| Vann | |'''Kjøling''' | ||
||| Vann | |||
|- | |- | ||
|'''Tenningsrekkefølge'''|| 1 | |'''Tenningsrekkefølge''' | ||
||| 1 | |||
|- | |- | ||
|'''Dieselpumpe'''|| | |'''Dieselpumpe''' | ||
||| | |||
|- | |- | ||
|'''Dysespiss'''|| | |'''Dysespiss''' | ||
||| | |||
|- | |- | ||
|'''Dieselfilter'''|| | |'''Dieselfilter''' | ||
||| | |||
|- | |- | ||
|'''Stempelhastighet''' || 5 m/s | |'''Stempelhastighet''' | ||
||| 5 m/s | |||
|- | |- | ||
|'''Produksjonssted'''||Stuttgart | |'''Produksjonssted''' | ||
|||Stuttgart | |||
|- | |- | ||
|} | |} |
Revisjonen fra 28. mai 2020 kl. 09:02
Damsgård motorfabrikk | ||
---|---|---|
Fil:DB MB 821.jpg Sabb Type G | ||
- | ||
Diesel | ||
Motor | Type G | Type GG |
Vekt tørr | Kg | |
Byggeår | 1928?? - | |
Ytelse | 25 Hk @ 800 o/min | |
Dreiemoment | kgm @ o/min | |
Innsprøytning | Forkammer | |
Sylindre | 1H | |
Slagvolum | 3360 cm³ | |
Borring | 150 mm | |
Slag | 190 mm | |
Kompresjon | :1 | |
Turbo | Nei | |
Ladeluftkjøler | Nei | |
Kjøling | Vann | |
Tenningsrekkefølge | 1 | |
Dieselpumpe | ||
Dysespiss | ||
Dieselfilter | ||
Stempelhastighet | 5 m/s | |
Produksjonssted | Stuttgart |