Nobel Diesel
Revisjon per 4. mai 2023 kl. 14:00 av Toro Andersen (diskusjon | bidrag)
Gamma
Motor | Effekt
(BHP) |
o/min | Boring
mm |
Slag
mm |
Forbruk
g/hk/h |
Vekt
Kg |
---|---|---|---|---|---|---|
M 1 B | 7 | 600 | 400 | |||
M 1 D | 10 | 550 | 576 | |||
M 1 F | 13 | 500 | 952 | |||
M 1 H | 20 | 400 | 1298 | |||
M 1 I | 24 | 400 | 1497 | |||
M 1 K | 28 | 375 | 1814 | |||
M 1 M | 37 | 340 | 2540 | |||
M 1 O | 40 | 320 | 2722 |
Motor | Effekt
(BHP) |
o/min | Boring
mm |
Slag
mm |
Forbruk
g/hk/h |
Vekt
Kg |
---|---|---|---|---|---|---|
M 2 D | 20 | 550 | 849 | |||
M 2 F | 26 | 500 | ||||
M 2 H | 40 | 400 | ||||
M 2 I | 48 | 400 | ||||
M 2 K | 56 | 375 | ||||
M 2 M | 74 | 340 | ||||
M 2 O | 80 | 320 | ||||
M 2 P | 100 | 280 |
Motor | Effekt
(BHP) |
o/min | Boring
mm |
Slag
mm |
Forbruk
g/hk/h |
Vekt
Kg |
---|---|---|---|---|---|---|
V 1 B | 7 | 600 | ||||
V 1 D | 10 | 550 | ||||
V 1 F | 13 | 500 | ||||
V 1 H | 20 | 400 | ||||
V 1 I | 24 | 400 | ||||
V 1 K | 28 | 375 | ||||
V 1 M | 37 | 340 | ||||
V 1 O | 40 | 320 | ||||
V 1 P | 50 | 280 | ||||
V 1 S | 65 | 250 |
Motor | Effekt
(BHP) |
o/min | Boring
mm |
Slag
mm |
Forbruk
g/hk/h |
Vekt
Kg |
---|---|---|---|---|---|---|
V 2 F | 26 | 500 | ||||
V 2 H | 40 | 400 | ||||
V 2 I | 48 | 400 | ||||
V 2 K | 56 | 375 | ||||
V 2 M | 74 | 340 | ||||
V 2 O | 80 | 320 | ||||
V 2 P | 100 | 280 | ||||
V 2 S | 130 | 250 |