Grenaa Motorfabrik: Forskjell mellom revisjoner
Hopp til navigering
Hopp til søk
mIngen redigeringsforklaring |
mIngen redigeringsforklaring |
||
| Linje 137: | Linje 137: | ||
|3 F 24 | |3 F 24 | ||
|183 | |183 | ||
|500 | | rowspan="3" |500 | ||
|3 | |3 | ||
|4 | | rowspan="3" |4 | ||
| | | rowspan="3" |240 * 300 | ||
|4500 | |4500 | ||
|- | |- | ||
|4 F 24 | |4 F 24 | ||
|244 | |244 | ||
|4 | |4 | ||
|5600 | |5600 | ||
|- | |- | ||
|6 F 24 | |6 F 24 | ||
|366 | |366 | ||
|6 | |6 | ||
|8200 | |8200 | ||
|} | |} | ||
Revisjonen fra 5. okt. 2020 kl. 15:23
A/S Grenaa Motorfabrik
| Motor | Ytelse | Turtall | Sylindre | Boring * Slag | Vekt |
|---|---|---|---|---|---|
| 20 TK | 30 | 500 | 1 | 1300 | |
| 22,5 TK | 35 | 500 | 1 | 1450 | |
| 24 TK | 40 | 460 | 1 | 2000 | |
| 27 TK | 50 | 410 | 1 | 2400 | |
| 30 TK | 70 | 390 | 1 | 3300 | |
| 32,5 TK | 85 | 340 | 1 | 4200 | |
| 35 TK | 100 | 330 | 1 | 5675 | |
| 38 TK | 120 | 330 | 1 | 7000 | |
| 2x24 TK | 80 | 460 | 2 | 3450 | |
| 2x27 TK | 100 | 410 | 2 | 4900 | |
| 2x30 TK | 140 | 390 | 2 | 6600 | |
| 2x32,5 TK | 170 | 340 | 2 | 7850 | |
| 2x35 TK | 200 | 330 | 2 | 9250 | |
| 2x38 TK | 240 | 330 | 2 | 11800 | |
| 3x35 TK | 300 | 330 | 3 | 12200 | |
| 3x38 TK | 360 | 330 | 3 | 13200 |
| Motor | Ytelse | Turtall | Syilndre | Takt | Boring / Slag | Vekt |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 3 F 24 | 183 | 500 | 3 | 4 | 240 * 300 | 4500 |
| 4 F 24 | 244 | 4 | 5600 | |||
| 6 F 24 | 366 | 6 | 8200 |