Nobel Diesel: Forskjell mellom revisjoner
Hopp til navigering
Hopp til søk
mIngen redigeringsforklaring |
mIngen redigeringsforklaring |
||
Linje 161: | Linje 161: | ||
| | | | ||
|} | |} | ||
====== Stasjonærmotorer ====== | |||
{| class="wikitable" | {| class="wikitable" | ||
|+1-syl Gamma vertikal stasjonærmotor | |+1-syl Gamma vertikal stasjonærmotor | ||
Linje 173: | Linje 175: | ||
!Forbruk | !Forbruk | ||
g/hk/h | g/hk/h | ||
!Vekt | !Vekt Kg | ||
Kg | Std. svinghjul | ||
!Vekt Kg | |||
Tungt svinghjul | |||
|- | |- | ||
|V 1 B | |V 1 B | ||
Linje 181: | Linje 185: | ||
| | | | ||
| | | | ||
| | |0,281 | ||
| | |363 | ||
|399 | |||
|- | |- | ||
|V 1 D | |V 1 D | ||
Linje 189: | Linje 194: | ||
| | | | ||
| | | | ||
| | |0,276 | ||
| | |539 | ||
|608 | |||
|- | |- | ||
|V 1 F | |V 1 F | ||
Linje 197: | Linje 203: | ||
| | | | ||
| | | | ||
| | |0,260 | ||
| | |748 | ||
|889 | |||
|- | |- | ||
|V 1 H | |V 1 H | ||
Linje 205: | Linje 212: | ||
| | | | ||
| | | | ||
| | |0,240 | ||
| | |1225 | ||
|1361 | |||
|- | |- | ||
|V 1 I | |V 1 I | ||
Linje 213: | Linje 221: | ||
| | | | ||
| | | | ||
| | |0,240 | ||
| | |1406 | ||
|1588 | |||
|- | |- | ||
|V 1 K | |V 1 K | ||
Linje 221: | Linje 230: | ||
| | | | ||
| | | | ||
|0,235 | |||
| | | | ||
| | | | ||
Linje 229: | Linje 239: | ||
| | | | ||
| | | | ||
|0,235 | |||
| | | | ||
| | | | ||
Linje 237: | Linje 248: | ||
| | | | ||
| | | | ||
|0,231 | |||
| | | | ||
| | | | ||
Linje 245: | Linje 257: | ||
| | | | ||
| | | | ||
|0,231 | |||
| | | | ||
| | | | ||
Linje 253: | Linje 266: | ||
| | | | ||
| | | | ||
|0,226 | |||
| | | | ||
| | | | ||
Linje 278: | Linje 292: | ||
| | | | ||
| | | | ||
| | |0,260 | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
Linje 286: | Linje 300: | ||
| | | | ||
| | | | ||
| | |0,240 | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
Linje 294: | Linje 308: | ||
| | | | ||
| | | | ||
| | |0,240 | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
Linje 302: | Linje 316: | ||
| | | | ||
| | | | ||
| | |0,235 | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
Linje 310: | Linje 324: | ||
| | | | ||
| | | | ||
| | |0,235 | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
Linje 318: | Linje 332: | ||
| | | | ||
| | | | ||
| | |0,231 | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
Linje 326: | Linje 340: | ||
| | | | ||
| | | | ||
| | |0,231 | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
Linje 334: | Linje 348: | ||
| | | | ||
| | | | ||
| | |0,226 | ||
| | | | ||
|} | |} |
Revisjonen fra 4. mai 2023 kl. 14:15
Gamma
Motor | Effekt
(BHP) |
o/min | Boring
mm |
Slag
mm |
Forbruk
g/hk/h |
Vekt
Kg |
---|---|---|---|---|---|---|
M 1 B | 7 | 600 | 400 | |||
M 1 D | 10 | 550 | 576 | |||
M 1 F | 13 | 500 | 952 | |||
M 1 H | 20 | 400 | 1298 | |||
M 1 I | 24 | 400 | 1497 | |||
M 1 K | 28 | 375 | 1814 | |||
M 1 M | 37 | 340 | 2540 | |||
M 1 O | 40 | 320 | 2722 |
Motor | Effekt
(BHP) |
o/min | Boring
mm |
Slag
mm |
Forbruk
g/hk/h |
Vekt
Kg |
---|---|---|---|---|---|---|
M 2 D | 20 | 550 | 849 | |||
M 2 F | 26 | 500 | ||||
M 2 H | 40 | 400 | ||||
M 2 I | 48 | 400 | ||||
M 2 K | 56 | 375 | ||||
M 2 M | 74 | 340 | ||||
M 2 O | 80 | 320 | ||||
M 2 P | 100 | 280 |
Stasjonærmotorer
Motor | Effekt
(BHP) |
o/min | Boring
mm |
Slag
mm |
Forbruk
g/hk/h |
Vekt Kg
Std. svinghjul |
Vekt Kg
Tungt svinghjul |
---|---|---|---|---|---|---|---|
V 1 B | 7 | 600 | 0,281 | 363 | 399 | ||
V 1 D | 10 | 550 | 0,276 | 539 | 608 | ||
V 1 F | 13 | 500 | 0,260 | 748 | 889 | ||
V 1 H | 20 | 400 | 0,240 | 1225 | 1361 | ||
V 1 I | 24 | 400 | 0,240 | 1406 | 1588 | ||
V 1 K | 28 | 375 | 0,235 | ||||
V 1 M | 37 | 340 | 0,235 | ||||
V 1 O | 40 | 320 | 0,231 | ||||
V 1 P | 50 | 280 | 0,231 | ||||
V 1 S | 65 | 250 | 0,226 |
Motor | Effekt
(BHP) |
o/min | Boring
mm |
Slag
mm |
Forbruk
g/hk/h |
Vekt
Kg |
---|---|---|---|---|---|---|
V 2 F | 26 | 500 | 0,260 | |||
V 2 H | 40 | 400 | 0,240 | |||
V 2 I | 48 | 400 | 0,240 | |||
V 2 K | 56 | 375 | 0,235 | |||
V 2 M | 74 | 340 | 0,235 | |||
V 2 O | 80 | 320 | 0,231 | |||
V 2 P | 100 | 280 | 0,231 | |||
V 2 S | 130 | 250 | 0,226 |