Scania DN11: Forskjell mellom revisjoner
Hopp til navigering
Hopp til søk
mIngen redigeringsforklaring |
mIngen redigeringsforklaring |
||
Linje 11: | Linje 11: | ||
|- | |- | ||
| colspan="3" style="text-align:center; color:#000; background:#33CC66;" | '''Diesel''' | | colspan="3" style="text-align:center; color:#000; background:#33CC66;" | '''Diesel''' | ||
| | |||
|- | |- | ||
|'''Motor'''|| DN 11 | |'''Motor'''|| DN 11 | ||
| | |||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Variant'''|| 01L | |'''Variant'''|| 01L | ||
| | |||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Vekt tørr'''|| Kg | |'''Vekt tørr'''|| Kg | ||
| | |||
| | | | ||
|- | |- | ||
| '''Byggeår'''|| | | '''Byggeår'''|| | ||
| | |||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Ytelse'''|| 215 Hk @ 2200 | |'''Ytelse'''|| 215 Hk @ 2200 | ||
| | |||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Dreiemoment''' || 775 Nm @ 1200 | |'''Dreiemoment''' || 775 Nm @ 1200 | ||
| | |||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Innsprøytning'''|| Forkammer | |'''Innsprøytning'''|| Forkammer | ||
| | |||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Sylindre'''|| R4 | |'''Sylindre'''|| R4 | ||
| | |||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Slagvolum'''||5170 cm³ | |'''Slagvolum'''||5170 cm³ | ||
| | |||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Borring''' || 127 mm | |'''Borring''' || 127 mm | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Slag'''||145 mm | |'''Slag'''||145 mm | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Kompresjon'''|| 16,01:1 | |'''Kompresjon'''|| 16,01:1 | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Turbo'''|| | |'''Turbo'''|| | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Ladeluftkjøler'''|| | |'''Ladeluftkjøler'''|| | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Kjøling'''|| Vann | |'''Kjøling'''|| Vann | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Ventiler'''|| 2 | |'''Ventiler'''|| 2 | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Innsug åpner'''|| - før ØD | |'''Innsug åpner'''|| - før ØD | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Innsug stenger'''|| - etter ND | |'''Innsug stenger'''|| - etter ND | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Eksos åpner'''|| - før ØD | |'''Eksos åpner'''|| - før ØD | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Eksos stenger'''|| - etter ND | |'''Eksos stenger'''|| - etter ND | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Klaring innsug'''|| 0,35 | |'''Klaring innsug'''|| 0,35 | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Klaring eksos'''||0,80 | |'''Klaring eksos'''||0,80 | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Tenningsrekkefølge'''|| 1-5-6-6-2-4 | |'''Tenningsrekkefølge'''|| 1-5-6-6-2-4 | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Dieselpumpe'''|| | |'''Dieselpumpe'''|| | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Dysespiss'''|| | |'''Dysespiss'''|| | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Dieselfilter'''|| | |'''Dieselfilter'''|| | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Oljefilter'''|| | |'''Oljefilter'''|| | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Stempelhastighet'''|| | |'''Stempelhastighet'''|| | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Stempelprodusent'''|| | |'''Stempelprodusent'''|| | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Startmotor'''|| | |'''Startmotor'''|| | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
|'''Produksjonssted''' || | |'''Produksjonssted''' || | ||
| | | | ||
|- | |- | ||
| '''Produksjonstall''' || | | '''Produksjonstall''' || | ||
| | | | ||
|- | |- |
Revisjonen fra 6. feb. 2020 kl. 14:24
Scania-Vabis DN 11
tibake til oversikt over Scania-motorer
Scania | |||
---|---|---|---|
Fil:Scania DN11.jpg Scania-Vabis DN 11 | |||
- | |||
Diesel | |||
Motor | DN 11 | ||
Variant | 01L | ||
Vekt tørr | Kg | ||
Byggeår | |||
Ytelse | 215 Hk @ 2200 | ||
Dreiemoment | 775 Nm @ 1200 | ||
Innsprøytning | Forkammer | ||
Sylindre | R4 | ||
Slagvolum | 5170 cm³ | ||
Borring | 127 mm | ||
Slag | 145 mm | ||
Kompresjon | 16,01:1 | ||
Turbo | |||
Ladeluftkjøler | |||
Kjøling | Vann | ||
Ventiler | 2 | ||
Innsug åpner | - før ØD | ||
Innsug stenger | - etter ND | ||
Eksos åpner | - før ØD | ||
Eksos stenger | - etter ND | ||
Klaring innsug | 0,35 | ||
Klaring eksos | 0,80 | ||
Tenningsrekkefølge | 1-5-6-6-2-4 | ||
Dieselpumpe | |||
Dysespiss | |||
Dieselfilter | |||
Oljefilter | |||
Stempelhastighet | |||
Stempelprodusent | |||
Startmotor | |||
Produksjonssted | |||
Produksjonstall |
Scania DN11